Fotografije: Tomislav Huha; Luka Smuk; HJ; Tracey Hughes; HJ; Alexandre de Paris


Povodom 2020. godine i ulaska u novo desetljeće poslovanja u Hairstyle News Uredništvu odlučili smo upitati izabrane frizerske stručnjake iz cijelog svijeta kako oni vide izazove s kojima će se frizerska struka susretati u sljedećih 10 godina. Neka vam njihove riječi i savjeti pomognu u rješavanju izazova i podsjete na razloge zašto klijenti dolaze vama, a to su njihova autentična iskustva i doživljaji ljepote koje nude upravo frizeri!

Pročitajte kako budućnost frizerstva vidi Jayne Lewis-Orr, HJ & Salon International izvršna direktorica!


Jayne Lewis-Orr, HJ & Salon International izvršna direktorica

“Iznimno je važno da profesionalni frizeri ostanu u toku sa svim najnovijim trendovima i inovacijama u tehnikama, pogotovo u doba interneta i mogućnosti stalne inspiracije i edukacije za sve, pa i klijente koji dolaze u salone. Iz tog razloga, u nadolazećim godinama posebno će se istaknuti oni frizerski saloni koji će biti prisutni online, koji će se klijentima predstavljati kao rješenje za njihove probleme i na društvenim mrežama isticati kvalitetu svojih usluga te posebnost i stručnost članova svog tima. Voditelji poslovanja trebat će tako voditi stalnu komunikaciju sa svojim pratiteljima, motivirati ih za recenzije njihovog rada (Google Recenzije su samo jedan od kanala koji će u nadolazećim godinama sve više dobivati na važnosti), a posebno će se istaknuti oni frizeri koji će asertivno odgovarati na moguće negativne kritike njihovog rada i usluga salona.

Frizerski će saloni tako i u nadolazećim godinama trebati usavršiti svaki korak iskustva klijenata u njihovim salonima. Klijenti će naime, zbog nedostatka osobnog vremena, svaki odlazak frizeru doživljavati kao priliku za opuštanje, što znači da će biti veoma osjetljivi na kvalitetu samog postupka zakazivanja termina, na njihov doček u salonu, konzultacije, pranje kose i naravno samu uslugu šišanja i bojenja kose. Posebno će cijeniti brojne savjete te personalizirani plan korištenja profesionalnih frizerskih proizvoda. Svaki pojedini korak u salonskom iskustvu mora biti savršen jer su klijenti današnjice sve zahtjevniji pa bi tako svi zaposlenici salona morali razumjeti važnost cjelokupne brige o klijentima već od prvog trenutka kada započnu svoje salonsko putovanje.

Ulazeći u novo desetljeće vlasnici salona posebnu će pažnju morati posvetiti i razvoju svojih zaposlenika. Individualizirani pristup vođenju zaposlenika postat će sve važniji jer svaki član vašeg tima ima svoje posebnosti i svoje osobne ciljeve. Vlasnici salona koji će to uspjeti prepoznati i pronaći edukacije prikladne za svoje zaposlenike, bilježit će iznimne uspjehe.”

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK