Fotografije: Kemon


Ovogodišnji seminar look&learn na Hairstyle News Festivalu predstavlja novosti djelovanja tima Kemon, koji će osim kolekcije predstaviti i novi magazin. Prethodnik naziva The Italian Touch nakon 10 godina i čak 22 izdanja obogaćen je novom suradnjom talijanske tvrtke Kemon i kreativnih snaga pod nazivom K-NOW. Taj jedinstveni projekt osvrće se na međunarodne novitete iz svijeta dizajna, mode i ljepote pod povećalom ovoga prepoznatljivoga talijanskog brenda.

Seminarsko gostovanje Kemonova tima pozabavit će se stoga aktualnim temama urbane sredine, koje će objediniti unutar kolekcije nativa #1 – Eternity Now (Vječnost sada). Podijeljena na dvije prezentacijske i stilske kategorije – Fluid i Trip – kolekcija je spoj razmišljanja i identificiranja vladajuće mlade generacije.

Prema riječima tima, kolekcija Fluid definira se kroz „slobodu lutanja unutar proširenih društvenih granica do dosezanja ograničenja koja su još nedavno predstavljala provokaciju, prosvjed, nešto drugačije. Fluid je igra stilističke ravnoteže za žene sa snažnim feminističkim stavom koje se istovremeno zabavljaju eksternalizirajući i svoju androgenu stranu. Prijedlog frizura poštuje tu slobodu izbora: mogućnost radikalnih promjena kroz dužine i volumen, koji omogućuje kontinuiranu promjenu izgleda i stila s bojama koje daju snagu i karakter.“


Dosljedni temama koje potiču promišljanje i angažman, pri predstavljanju segmenta naziva Trip objašnjavaju kako je riječ o „mješavini globalnog/lokalnog, života na društvenim mrežama/stvarnog života, digitalnog/analognog.“ Trip šalje poruku koja se suprotstavlja tabuu „različitosti“ i poziva na stvaranje prostora za dijeljenje i usporedbu. Estetika personalizira trendove prošlosti ažurirajući ih sadašnjošću: 50-e i 80-e godine miješaju se dajući život nastaloj fuziji između stilova „bontona“ i „nove romantike.“


Kolekcija #1-Eternity Now predstavlja se i u sklopu magazina K-NOW naglašavajući paradoks mode, koja se u svojoj ekstremnoj nepostojanosti i jednosezonskom trajanju pretvara iz stvarnosti u dio jedne beskrajne priče sačinjene od referenci i reinterpretacija.

Snimanje kolekcije je u potpunosti producirano u Milanu, a svrha mu je isticanje posvećenosti modne industrije kose i frizura multidisciplinarnosti. Frizure, usluge i proizvodi, povezani s dubinskim istraživanjem umjetnosti i načina života, nastoje prenijeti širu i obogaćenu poruku. Upravo se u tome krije osnovna poruka o potencijalima frizerske profesije brenda Kemon.


U sklopu Look&Learn seminara | 2. dan

Nedjelja, 8. 4. 2018. 10:00 – 11:15 

Za informacije o ovom seminaru i rezervaciju ulaznica kontaktirajte: 
DM Oprema d.o.o. Rijeka, tel: 051/734-223


Kemon Hrvatska tim:

Aldijana Šabić i Kristina Klopan

Kemon Slovenija tim: 

Tomaž Piškur i Boštjan Kepic



Dobro došli u Zagreb! Dobro nam došli na Hairstyle News!

 

Informacije o održavanju Festivala možete pratiti na našim društvenim mrežama Facebook i Instagram te na internetskom portalu www.hairstyle-news.hr. Vidimo se u Zagrebu!

Za vaše poslovne kalendare:

HAIRSTYLE NEWS 2018
7. i 8. 4. 2018. – Plaza Event Centar (nekadašnji Hypo Event Centar), Zagreb 

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK