Fotografije: Keune Adriatic; Hairstyle News
Razgovarao: Denis Pucelj & Denis Vidović
Promo


Tvrtka Keune Adriatic u ovoj godini obilježava 25 godina uspješnog rada. Iskrene čestitke na tom značajnom jubileju! Kada pogledate Vaš dosadašnji rad, na što ste najviše ponosni?

Najviše sam ponosan na činjenicu da smo uspjeli od Keunea napraviti prepoznatljivi brand u Hrvatskoj i regiji koji je već 25 godina sinonim za povjerenje i kvalitetu. Naša pouzdanost omogućila nam je da i danas, kada je tržište u punom zamahu i kada su mnogi svjetski priznati brandovi ponudili svoje proizvode, popularnost Keunea kod kupaca ne jenjava. Dapače, pozitivna iskustva se prenose s koljena na koljeno, s majke na kćerku, od prijateljice do prijateljice od prijatelja do prijatelja. Keune je nasljeđe izvrsnosti i kvalitete i zato je njegova popularnost bezvremenska.

Bili ste među prvima koji su profesionalne frizerske proizvode omogućili dostupnima na našem frizerskom tržištu. Koji su Vam bili najveći poslovni izazovi?

Mjesec dana nakon prvog uvoza Keune-ovog materijala u Hrvatsku, započeo je rat. Ali nisam želio stati, i te 1991-e smo bili jedina uvozna profesionalna tvrtka boja za kosu zastupljena u ondašnjoj Jugoslaviji. Odlučili smo kako ćemo ići dalje bez obzira na sve, i na metke i granate, i na probleme s kojima su se suočavali naši trgovački putnici. To je bio naš najveći životni i profesionalni izazov. Bili smo sigurni da stanje kaosa i rata ne može trajati vječno, a i vjerovali smo da će kvaliteta Keune proizvoda biti prepoznata u Hrvatskoj i regiji. I nismo se prevarili…

Iz perspektive prodaje proizvoda za frizerske salone, možete li nam usporediti nekadašnje i sadašnje poslovanje?

Kada sam pokretao ovaj posao, na području bivše Jugoslavije imao samo jednog takmaca, slovensku tvrtku Ilirija koja je tada pokrivala 80 posto tržišta. Danas na tržištu imate velike multinacionalne kompanije s velikim marketinškim budžetima i pomno razrađenim prodajnim strategijama koje nastoje pridobiti najveći dio tržišnog kolača te male, relativno nepoznate kompanije koje su također u borbi za svoj dio tržišta. Dakle, situacija se znatno promijenile od 1991. kada smo započeli našu priču. Ali kao što sam već rekao, frizerski saloni su prepoznali Keune kvalitetu. Nudimo europsku kvalitetu po prilično nižoj cijeni, za što smo nagrađeni i nagradom Best Buy Awards za 2014/2015. Za nas, frizerski saloni nisu broj, već su naši partneri čije potrebe nastojimo razumjeti i slijediti.

IMG_2564 copy

Možete nam reći koje su glavne specifičnosti hrvatskog tržišta i potreba hrvatskih frizera?

Hrvatski frizeri su u nezavidnoj poziciji jer nažalost, danas otići u frizerski salon je postao svojevrsni luksuz. Stoga su frizeri bili primorani spuštati cijene svojih usluga. Nadam se da se sada situacija popravlja i da se klijenti vraćaju u salone. Mi u Keuneu puno ulažemo u edukaciju frizera, jer o tome ovisi njihova budućnost ali i naša. Kvalitetna usluga u salonu i pametno poslovanje su ključ za uspjeh.

Kako održavate dobre odnose sa vlasnicima frizerskih salona? Što je ono što ih čini vjernim Vašem brandu?

U današnje doba globalizacije, najbitnije je održati identitet na tržištu. Kao što sam već rekao, nama kupac nije samo broj, postotak u prometu, već na njega gledamo kao partnera, kao dio Keune obitelji. Uvijek su nam bitne potrebe frizera koje nastojimo ispuniti.

Ako znamo da je salonima bitna poslovna edukacija, mi je organiziramo, ako znamo da postoji potreba za nekim trendom, mi uvijek prvi organiziramo seminar ili radionicu. Ako se otvara frizerski salon, mi možemo napraviti kompletnu edukaciju djelatnika, ako dođe neki novi djelatnik u salon, naša Keune Akademija ga u kratkom roku može osposobiti za samostalan rad.

Cijene Keune proizvoda prilagođene su hrvatskim standardima, a to znači da su jeftinije čak i do 50% nego u zemljama EU. Svi Keune proizvodi proizvode se i kontroliraju u Nizozemskoj, tako da imamo jedinstveni proizvod i kvalitetu za cijeli svijet. To su sve činjenice zbog čega imamo odličan odnos i sa vlasnicima salona i sa njihovim djelatnicima.

Ustanovili ste i Keune Akademiju kako biste imali konstantnu i kvalitetnu edukaciju Vaših klijenata. Što edukacija znači za frizere i njihov uspješan rad? Koji su glavni prioriteti edukacije na Vašoj akademiji?

Znanje je temelj svake profesije pa tako i frizerske. Dobrom edukacijom se dolazi do frizerske izvrsnosti. U Keune Akademiji su zaposleni vrsni stručnjaci koji godišnje održe preko 250 seminara, edukacija i radionica. Nama je prioritet prenijeti znanje na naše frizere koji u svakom trenutku u Keune Akademiji mogu dobiti edukaciju, inspiraciju te informaciju o primjeni Keune proizvoda.

Stevo Pavlović

Stevo Pavlović, Stevo Hair Academy

Vi i Vaša Stevo Hair Academy ste partneri i ambasadori branda Keune još od 2009. godine. Koliko je u Vašem poslu važna potpora kompanije s kojom radite?

Za razvoj i napredak Stevo salona i akademije ključna je bila suradnja s tvrtkom Keune Adriatic. Od tada do danas čak četiri puta smo nastupili na najprestižnijem svjetskom frizerskom festivalu – Alternative Hair showu u Londonu i Beču, zatim smo nastupili na najvećem frizerskom sajmu u Njemačkoj (u Düsseldorfu) i to kao jedan od dva ekskluzivna gosta u udarnom terminu. Izniman je bio i nastup za Keune Swiss u Zürichu pred 5000 ljudi. Također smo, kao posebni gosti, nastupili na svečanoj proslavi 90-godišnjice Keune tvrtke u Amsterdamu što nam je bila iznimna čast i zadovoljstvo. Svoje iskustvo i znanje dodatno smo obogatili sudjelovanjem na brojnim seminarima, nastupima i frizerskim prezentacijama u regiji. Dakle, rekao bih da izvrsno i uspješno surađujemo te se probijamo u sam frizerski svjetski vrh. Želim još istaknuti suptilnost i dalekovidnost vodećih ljudi iz Keune Adriatica te njihovo razumijevanje za frizere koji želi realizirati svoje profesionalne ciljeve.

Ivana Bajsić

Ivana Bajsić, IDEA Academy

Vaša suradnja s brandom Keune primjer je dobrog partnerstva. Koji su glavni razlozi koji stoje iza uspjeha vaše suradnje? 

Kada su u pitanju boje za kosu, važno nam je više stvari, no prije svega je to kvaliteta. Tinta Color boja je upravo onakva kakvu smo priželjkivali i paleta boja u nijanseru poklapa se s rezultatom bojenja. Svijetli Keune tonovi su jednostavno nezamjenjivi pri posvjetljivanju i neutraliziranju žutog pigmenta. Semi Color je polutrajna boja koju svaki frizer može poželjeti jer kosi daje mekoću, sjaj i dinamiku. Keune Color Man boja za muškarce prekriva sijede vlasi te postiže potpuno prirodan izgled kose. So Pure organske boje za mene predstavljaju revoluciju u bojenju kose. Najnovija linija Ultimate Cover za prekrivanje sijedih vlasi također je nenadmašna.

Mirka Vrbanić Ćorak

Mirka Vrbanić Čorak, kreativna direktorica Keune akademije

Vi ste kreativna direktorica Keune akademije, vaša misija je edukacija i prijenos znanja, kojeg dobivate svake godine u matičnoj Keune kompaniji u Nizozemskoj. Recite nam kako izgleda suradnja Keune akademije i matične tvrtke u Nizozemskoj i koliko je edukacija važna za frizersku struku?

Prije svega neprocjenjivo je iskustvo neprestana razmjena inspiracije i znanja s Keune edukatorima iz Nizozemske i s kolegama iz cijelog svijeta. Cijeli taj kreativni pogon usmjeren je na stvaranje ljepote. I Keune Akademija sa svim svojim znanjem i iskustvom zdušno sudjeluje u recenziji Keune proizvoda, u kreiranjima trendova i između ostalog, ove godine pozvana sam da sudjelujem u izradi frizura najvećeg frizerskog showa u Nizozemskoj.

Brand Keune odlikuje vrlo profesionalan i osobit način suradnje sa svojim ambasadorima. Surađujete s nekima od najboljih frizera na našem području. Koje su za Vas glavne vrijednosti Vaših frizera ambasadora?

Kompanija Keune Adriatic već dugi niz godina surađuje s gosp. Stevom Pavlovićem, vlasnikom i kreativnim voditeljem Stevo Hair Academy i Ideom Academy čiji su članovi također vrsni frizeri i edukatori: Vladimir Vukobrat, Boštjan Jagrinec, Jasna Koščak, Gordana Musolin i Petar Grdović te višestruko nagrađivana edukatorica Ivana Bajsić. Udružila nas je ljubav i strast prema kosi. U njima smo prepoznali kreativce i profesionalce koji cijene kvalitetnog i pouzdanog partnera.

Tvrtka Keune Adriatic daje poseban naglasak na vrijednostima ljudi u kompaniji. Koliko odabir dobrog tima suradnika znači za posao na ovakvoj razini?

Jako puno sati je utrošeno u pripremu i edukaciju kako bi svaki Keune edukator bio vješt i siguran na pozornici, a svaki seminar i edukacija savršeno pripremljena. Naš krajnji cilj je da frizerima pružimo inspiraciju i znanje koje će oni dalje prenijeti u svoje salone. Za taj posao trebate imati vrhunske profesionalce i edukatore. Našu akademiju sačinjava tim vrhunskih stručnjaka: Mirka Vrbanić Čorak koja je nekoliko godina uzastopno proglašavana najboljom Keune edukatoricom na svijetu, Tea Martina Kraševac Furlan i Matevž Firšt koji su proglašeni najmlađim edukatorima najviše kategorije te perspektivna i kreativna Tanja Kuštović.

IMG_4878 copy

Vaša matična kompanija Keune iz Nizozemske vas smatra kao dio njihove obiteljske priče. Možete nam nešto više ispričati o suradnji s matičnom kompanijom?

Danas je Keune Haircosmetics jedna od najvećih multinacionalnih kompanija koja se bavi isključivo kozmetikom za kosu, a koja je u obiteljskom vlasništvu. Ovu slobodnu i neovisnu tvrtku pokreće strast, a ne dobit i dioničari. Sve što rade, rade od srca i za kosu. Tu filozofiju u potpunosti smo usvojili i u Keune Adriaticu. Svi Keune proizvodi proizvode se i kontroliraju isključivo u tvornici Keune u Soestu blizu Amsterdama, gdje se visoka kvaliteta proizvoda kontrolira u najmodernijem hi tech laboratoriju za kozmetiku u Europi i odatle distribuira po cijelom svijetu. Dakle i u Hrvatskoj i regiji dobijemo identičan proizvod kao bilo koja od 70 zemalja svijeta u koje Keune izvozi svoje proizvode. Svaki novi Keune proizvod dobijemo odmah i ravnopravno kao i distributer u Francuskoj, Belgiji, SAD-u….

Svaki Keune proizvod testira se i u svim Keune svjetskim centrima, među kojima je i naša Keune Akademija. Tako da i naši stručnjaci testiraju proizvode i ocjenjuju njihovu primjenu i kvalitetu u frizerskim salonima. Mislim da to govori sve o našoj suradnji s matičnom kompanijom.

I za kraj – koji su Vaši planovi za sljedećih 25 godina?

Ojačati poziciju branda Keune u regiji zajedno sa svim našim distributerima, poslovnim partnerima i kupcima te pričati istinitu priču o tvrtki i obitelji Keune.

Keune Building 13x18 A copy

Današnje sjedište tvrtke Keune Haircosmetics u nizozemskom gradu Soest.

Svidio vam se članak? Podijelite ga s prijateljima!

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK