Hairstyle News s ponosom predstavlja nastup Mič Styling akademije na Velikoj pozornici Festivala! Atraktivnost, zavodljivost i senzualnost vrijednosti su kojima možemo opisati Flavour’s kolekciju u kojoj se spajaju različiti stilovi. Susrećući sve ono što život frizera čini dobrim i lijepim, njihove će frizerske kreacije u vama pobuditi uzbuđenje za svakodnevnim radom u salonu.

Povodom njihova nastupa na Hairstyle Newsu predstavljamo kratki intervju s Tomažom Turkom, kreativnim direktorom Mič Stylinga. Uživajte u njegovim riječima, a u nedjelju, 7.4.2019. upoznajte se s Flavour’s, kolekcijom koja dokazuje kako se različiti ukusi mogu izvrsno nadopunjavati.


Kako bi u 3 riječi opisali Mič Styling frizuru?

Estetika, praktičnost, dugotrajnost.

Koje će 3 usluge u salonima obilježiti 2019. godinu, prema vašem mišljenju?

Mislim da će se sve više razvijati novi trendovi za muškarce, i to oni koji promoviraju fuziju klasičnog barberinga sa suvremenim, modnim trendovima. Na području koloracije saloni koji nude kvalitetne proizvode koji ne oštećuju kosu te joj vraćaju prirodan sjaj, imat će zasigurno veliku prednost na tržištu.

Osim toga, jedna od trenutno najvažnijih usluga u salonu jest minival, a to je usluga koja je uvijek popularna na proljeće jer njome vrlo brzo možemo stvoriti svojevrsni mali proljetni makeover stila klijentica.

Završite rečenicu. Biti hrabar u frizerstvu znači …

… biti drzak, odvažan, i pritom buditi svoj vlastiti frizerski glas.

U nekoliko intervjua istaknuli ste da ne pričate puno kada radite. O čemu razmišljate dok radite?

Kao frizeri stalno smo u razgovoru sa sobom – razmišljamo hoćemo li ošišati tu vlas ili ne, hoće li se vlasi početi kovrčati ili će stajati kako želimo. Stalno imamo neke dileme i naš posao zahtijeva od nas da budemo vrlo mirni, pažljivi i koncentrirani na frizuru klijenta ispred sebe. Naravno, svakome od nas dnevno kroz glavu prođe 70000 misli i to može biti iznimno teško.

Volim tišinu dok radim jer to sam ja. Kako kaže stara japanska izreka – govori samo onoliko koliko zaista trebaš.

Koji Paul Mitchell proizvod najviše koristite u salonu i zašto?

U našem salonu najviše koristimo Paul Mitchell liniju Neuro proizvoda za toplinsku zaštitu kose. Cijela linija bazirana je na brzom stiliziranju suhe kose, a proizvodi iz linije posebno su prikladni za stvaranje valova i ravnanje kose.

Na Hairstyle Newsu se predstavljate s kolekcijom Flavour’s. Koje su glavne okosnice najnovije kolekcije i što je ono što želite prenijeti posjetiteljima Hairstyle Newsa?

U kolekciji Flavour’s dosta smo pažnje posvetili istraživanju boja i inovacijama koloracijskih tehnika. Na neki način htjeli smo pobjeći od balayagea i zato smo se više posvetili stvaranju klasičnih pramenova koje smo učinili odvažnijima koristeći metalne i pastelne nijanse. Šišanje se temelji na stvaranju manje stepenastih linija frizure, a u kolekciji predstavljamo i šiške koje su veliki trend u 2019. godini. Atraktivnost, zavodljivost i senzualnost vrijednosti su kojima možemo opisati Flavour’s kolekciju koja spaja različite stilove. Susrećući sve ono što život frizera čini dobrim i lijepim, naše će frizerske kreacije u vama zasigurno pobuditi uzbuđenje za svakodnevnim radom u salonu. Vidimo se na Hairstyle Newsu!

Za detaljni pregled Stručnih i kupovinu ulaznica
molimo da kliknete na Program ili Ulaznice.

Najnovije vijesti o Hairstyle News festivalu pratite na našem web portalu i na našim društvenim mrežama:

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK