Hairstyle News s ponosom predstavlja nastup Subrine Professional na Velikoj pozornici Festivala! U njihovoj novoj kolekciji odlučili su povezati magičan sjaj cvijeća s ljepotom kose. Svaki cvijet povezan je tako s određenim tipom osobnosti i karaktera. Na svakome od nas je da pronađe svoju boju i izrazi se na najbolji način. Primarna boja kolekcije crvena je boja sa svojim bogatim nijansama.

Povodom njihova nastupa na Hairstyle Newsu predstavljamo kratki intervju sa Sanjom Karasman, Subrina Professional kreativnom direktoricom. U nastavku doznajte što je s nama podijelila, a u nedjelju, 7.4.2019. upoznajte se s Roses are red kolekcijom koja dokazuje da je 2019. zaista godina boja!


Kada biste dobili priliku proživjeti dan s bilo kojim frizerom, koga bi izabrali i što bi radili?

Vjerujem da bi na ovo pitanje većina frizera odabrala neku slavnu frizersku osobu. Ja bih se svakako odlučila za svoje prijatelje frizere, Iggy-ja i Barbaru, obzirom da se vidimo jako rijetko. Iggy je iz Zagreba. Radi kao color master za Kevin Murphy po cijelom svijetu. Barbara je iz Rijeke, vlasnica je salona već više od 15 godina i radi kao edukator za Wellu. Bez obzira što radimo za druge brendove, to ne stvara razlike i tenzije između nas. Oni su moji doživotni prijatelji i s obzirom na okolnosti radije bih dan provela s njima nego s bilo kim drugim.

Recite nam nešto o sebi što bi moglo druge iznenaditi.

Ja nisam osoba od iznenađenja. Ako moram napisati nešto što drugi o meni već ne znaju onda bi to bio podatak da se bavim i dizajniranjem odjeće. U mojoj obitelji svi imamo neku umjetničku crtu tako da sam oduvijek imala od koga učiti. Općenito sam samouka i nema toga što ne bi mogla napraviti ako to odlučim naučiti. Zadala sam si cilj da do kraja godine predstavim kolekciju odjeće za frizere pa tako sada koristim svaki slobodni trenutak za kreiranje i nadam se da ću u tom cilju uspjeti.

Što u frizerstvu volite najviše, a što najmanje?

Najviše volim svoje kolege koji rade s različitim brandovima i što smo unatoč tome odlični prijatelji. Volim ljude koji su otvoreni i koji neće dozvoliti da bilo koji brand utječe na njihov odnos s drugim frizerima. Marina i Ivan iz Kansa su upravo takvi i zato ih volim posjetiti kad god sam u Zagrebu. Ono što ne volim je ogovaranje i ismijavanje u frizerskom svijetu i zato se okružujem ljudima koji se ne bave tuđim životima.
Osim toga, mislim da su društvene mreže super za upoznavanje s radom kolega frizera i zato bih voljela da se međusobno više podržavamo i motiviramo kako bi svaki naš sljedeći rad bio još bolji!

Ako klijentica sa crvenom ili smeđom bojom kose dođe na konzultacije i želi blond boju nivo 10, što joj kažete? Kakve rezultate može očekivati? Je li moguće u jednom posjetu preći iz smeđe ili crvene u blond boju kose?

Objasnim joj cijeli postupak te što se dešava s kosom kada se mora ukloniti ili izbijeliti boja. Važno je da klijent ima realna očekivanja kako na kraju ne bi bio razočaran. Pripremim ih na faze kroz koje moraju proći u sljedećih nekoliko mjeseci te ih molim da ne dođu u napast da kosu na kraju sami obojaju kod kuće. Često klijenti nakon različitih faza koloracije vide narančasti ili žuti ton u kosi, i to ih dovodi u napast zbog čega onda odluče u kućnoj radinosti sami obojati kosu u tamniju nijansu. I naravno, nakon toga opet sjede u mojim stolicama, a ja trebam ispravljati njihove greške! Druga stvar koja se dešava jest to da klijenti nakon ovako velike promjene ne znaju kako očuvati svoju novu nijansu. Primjerice, sa izbjeljenom kosom moramo raditi nježnije jer je krhka, a pri šamponiranju je suha i gruba. Takva kosa zahtijeva više njege i drugačiji način sušenja. Ako klijenti to ne znaju, tada misle da će se njihovi problemi riješiti ako se vrate svojoj prvotnoj, tamnijoj boji kose. To je zabluda. Jednom izbjeljena kosa ostaje izbjeljena i kao takvu je treba tretirati.

Koji su Subrina Professional proizvodi koje najviše koristite u radu?

Što se tiče bojanja, najdraži mi je Senseo (demipermanentna boja) jer je nježan za kosu i daje joj odličan sjaj. Iz linije njege najdraža mi je Supreme Maska jer pruža dodatnu njegu jako oštećenoj kosi. Kada je u pitanju styling gotovo uvijek koristim Build-Up spray koji kosi daje punoću, a istovremeno je jako lagan pa kosu uopće ne opterećuje.

Koji je vaš moto?

Ne traži ništa, ali radi više nego što možeš. Tek kad budeš radio više nego što možeš, dobit ćeš puno više nego što si radio.

Na Hairstyle Newsu predstavljate se sa Subrina Professional kolekcijom Roses are red. Koje su glavne okosnice najnovije kolekcije i što je ono što želite prenijeti posjetiteljima Hairstyle Newsa?

Roses are Red je zapravo jako romantična kolekcija jer svaki model predstavlja jedan cvijet. Crvena boja koja se nalazi posvuda, od stylinga do make-upa, kolekciji daje određenu dozu drskosti. Želimo pokazati da frizure istovremeno mogu biti i nježne i odvažne. Ove godine na stageu ćemo predstaviti sve modele. Od šišanja do boje. Osim toga, radit će se i muška šišanja, a za posjetitelje spremamo i jedno veliko iznenađenje! Imam asa u rukavu pa ću tako kao šećer na kraju najaviti kolekciju za 2020. godinu. Vidimo se na Hairstyle Newsu!

Za detaljni pregled Stručnih i kupovinu ulaznica
molimo da kliknete na Program ili Ulaznice.

Najnovije vijesti o Hairstyle News festivalu pratite na našem web portalu i na našim društvenim mrežama:

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK