Fotografije: Unsplash


Za svakodnevno objavljivanje na društvenim mrežama potrebno je puno dobrih ideja, rada i sistematičnosti, a za isticanje na njima trebate doista znati sve o vašem poslovanju i filozofiji salona. Predstavljamo 3 stvari na koje bi svatko trebao pripaziti ukoliko želi zauzeti svoje mjesto na društvenim mrežama te se tako istaknuti u očima klijenata.


Izaberite jednu društvenu mrežu i učinite ju svojom

Zajedno sa svojim timom dogovorite koja je vama najvažnija društvena mreža. Naime, iako je Facebook za mnoge odličan izbor, u većini slučajeva Instagram je ipak mreža koja svojom jednostavnošću i fokusom na fotografije i videosnimke najlakše privlači pažnju obožavatelja frizura.

Inspiracija & nosivi trendovi

Ukoliko ste već prisutni na društvenim mrežama, krenite od analize onoga što ste dosad objavljivali. Potom se upoznajte s onim što radi vaša konkurencija. Nakon toga zajedno sa svojim timom napravite daljnji plan onoga što mislite objavljivati. Pritom nikako nemojte zaboraviti definirati vašu ciljanu publiku. Naime, objavljivanje sadržaja na društvenim mrežama služi upravo tome kako bi vam vaši dosadašnji klijenti i dalje ostali vjerni te kako biste privukli nove koji za vas još ne znaju. Upravo zato morate znati kome se obraćate. Kada je riječ o samom sadržaju, ono što bi svakako trebali istaknuti jest stručnost vašeg salona i energiju svog tima. Redovito objavljujte transformacije kose ističući pritom ime frizera koji je za tu transformaciju zadužen, opisujući kvalitetu njegovih vještina. Objavljujte fotografije frizura, razne detalje koje smatrate važnima, a kako bi vaše profile učinili dodatno zanimljivima objavljujte i ono što vas u vašem radu zapravo inspirira. Na taj način vaši će vas klijenti bolje upoznati, osjetiti vašu osobnu strast prema frizerstvu i zapravo razumijeti vašu radnu filozofiju, a to će zasigurno rezultirati njihovom zainteresiranošću prema vama, odnosno vašem salonu.

Želite napraviti dodatni korak u online svijetu? Zamolite klijente da napišu recenziju o vama! Recenzije na Googleu pružaju vrijedne informacije o vašem salonu i uslugama. One se prikazuju uz adresu vašeg salona na Google Kartama i u Google Pretraživanju te tako mogu pomoći vašem salonu da se istakne na Googleu i u očima klijenata. Kako dobiti recenzije na Googleu? Potaknite klijente da na mobilnim uređajima ili računalima pronađu vaš salon na Google Kartama i zamolite da u nekoliko rečenica opišu svoj posjet vašem salonu. Pritom mogu opisati kvalitetu vaših usluga, energiju salona, npr. je li mirno ili živahno, a vjerojatno će ukratko opisati i atmosferu i izgled salona. Svaka recenzija nudi vam dragocjene informacije kojima možete unaprijediti svoj salon, a i vidljivost u online svijetu, a na svaku od njih trebate i odgovoriti. Čak i u slučaju negativnih recenzija, svakako odgovorite te pokušajte mirno i staloženo saznati u čemu je problem. To je važan način za pridobivanje povjerenja vaših postojećih i budućih klijenata jer će na taj način primijetiti koliko cijenite njihove komentare te će zahvaljujući tome s povjerenjem dolaziti u vaš salon.

Komunicirajte sa pratiteljima

Vaš uspjeh na društvenim mrežama ponajviše ovisi o tome koliko ćete se uspjeti povezati s vašim pratiteljima. Naime, važno je da s njima ostvarite komunikaciju, da ih zainteresirate da se uključe u vaše objave tako što će ih komentirati i podijeliti na svom profilu. Kada vaši pratitelji stisnu „like“ to je svakako dobra stvar, no ono što stvara trajnu vezu između vas i njih zapravo je komunikacija: oni komentiraju, a vi na te komentare odgovarate. Evo kako to objašnjava Alan Austin – Smith, stručnjak za poslovanje frizerskih salona: „Sa svakim „Like-om“ vidite koliko se vi i vaš sadržaj sviđate vašim pratiteljima. No, „Like“ nije dovoljan! Komentari pratitelja i dijeljenje sadržaja s drugima pokazuju pravu vrijednost vaših objava i zato trebate stalno poticati razgovor jer samo tako možete vaše pratitelje pretvoriti u obožavatelje, a time i potencijalne nove klijente.“ Stoga, redovito pregledavajte vaše inbox sandučiće, komentirajte objave u kojima su vas pratitelji označili i tražite nove pratitelje preko izabranih beauty hashtagova.

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK