“U brzom tempu suvremenog života moramo misliti drugačije. Trebamo moćne tehnike učenja, moramo osloboditi našu kreativnost, komunicirati energično i biti motivirani kako bismo naše predanosti koristili u svakodnevnim izazovima.” (Alan Austin Smith)

LONDON | 16. – 18. 11. 2014.
Fotografije: Hairstyle News
Pripremila: Aleksandra Oparov, frizer i NLP Leadership stručnjak


Mnogi od nas još se uvijek dobro sjećaju fantastičnog predavanja koje nam je u Kristalnoj dvorani Hotela Kvarner na Hairstyle Newsu 2011. godine održao Alan Austin-Smith, osnivač i voditelj londonske poslovne akademije The Fantastic Hairdresser. Divim se njegovom ogromnom znanju te želji i sposobnosti da to bogatstvo prenese drugima. Čitajući njegove knjige namijenjene nama – frizerima, morate zastati i reći: „To je to! To je ono što mi treba, to su upravo ta znanja koja mi nedostaju, to je ono što me u školi nisu naučili.“ Jer, budimo iskreni, s lakoćom se upuštamo u nove tehnike šišanja, bojenja, pramenova, oblikovanja kose i svega onoga što frizera čini vrhunskim stilistom, no što je s područjima koja nisu tako bliska našoj kreativnoj i umjetničkoj duši? Što je s organizacijskim, financijskim, marketinškim, komunikacijskim područjima? Upravo na tome počiva Austin-Smithova temeljna poslovna filozofija koja kaže da 50% onoga što nekoga čini fantastičnim frizerom nema nikakve veze sa samim frizerstvom.

Alan Austin-Smith i njegova kćer Samantha u društvu s Fantastic Hairdresser amabasadorima za Hrvatsku - Aleksandrom Oparov i Denisom Vidovićem

Alan Austin-Smith i njegova kćer Samantha u
društvu s Fantastic Hairdresser amabasadorima za
Hrvatsku – Aleksandrom Oparov i Denisom Vidovićem

Mi smo toga svjesni, ali pitanje je ŠTO ČINIMO KAKO BISMO TO PROMIJENILI? Upravo je to bilo ključno pitanje fantastične trodnevne radionice Alana Austina-Smitha održane od 16. do 18. 11. ove godine u Londonu, a pod nazivom MIND FLIP. Radionici je prisustvovalo 80 sudionika, većinom iz Velike Britanije, i to od frizera kreativaca do vlasnika i menadžera poslovanja u salonima. Atmosfera na radionici je bila izvrsna i poticajna, ukratko – puno dobre energije i iskustvo za pamćenje!
Što je MIND FLIP? U doslovnom prijevodu to bi značilo „preokret u razmišljanju“, no o čemu se zapravo radi? Radi se o upravljanu samim sobom i o AKCIJI. Zašto o akciji, zato što uspješni ljudi poduzimaju nešto, oni su proaktivni, a mi želimo biti uspješni.
Jesmo li uspješni koliko želimo biti ili nam možda ipak nešto nedostaje? Kako to priznati?
Jedan od prvih koraka koji smo prošli na MindFlip radionici je korištenje (često spominjane) iskrene i surove SWOT analize. Analiziramo sebe kao frizera, kao menadžera, svoj salon… sve do čega nam je u poslu zaista stalo. SWOT analiza će savršeno jasno ustanoviti što trebamo promijeniti i na kojem području. Mi dobivamo fokus, segment kojim se trebamo dodatno baviti.

swot

Strenghts su naše snage,
ono u čemu smo dobri. Identificirajmo ih i zapitajmo se: „Razvijam li ja svoje snage ili ih zanemarujem i podrazumijevam?”

Weakness su naše slabosti.
Valja se zapitati: „ Postoje li segmenti posla u kojima bismo se morali promijeniti i koji su to segmenti?“

Opportunities su prilike,
a pitanje je: „Što trebam naučiti ili promijeniti kako bih iskoristio priliku i bio u prednosti?“

Threats su prijetnje
i pitanje koje si postavljamo je: „Kakvo ponašanje je potencijalna prijetnja mom uspjehu? Što trebam poduzeti?“

SWOT analiza je izuzetan alat za prepoznavanje ključnih područja našeg napredovanja, a iskrenim odgovorom na postavljena pitanja dobivamo toliko potreban fokus za djelovanje i promjenu. Jer, sviđalo se to nama ili ne, mi živimo u svijetu promjena i moramo ih zavoljeti onoliko koliko smo ih nekada možda mrzili. U okruženju brzih i korjenitih promjena, surova iskrenost prema samom sebi i cjeloživotno učenje postali su poput hrane – neophodnim za opstanak. Stoga, želimo li nove, bolje i drugačije rezultate, moramo početi djelovati drugačije i to već sada.
Uspješni ljudi poduzimaju AKCIJE, a mi želimo biti uspješni, zar ne?

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK