Kako uspješno implementirati pakete ponuda u salonu?

U današnje vrijeme srca klijenata i korisnika općenito bilo koje usluge, osim kvalitetne usluge osvajaju se s dodanom vrijednošću. Svaki proizvod ili usluga treba biti popraćen dobrim osjećajem, osjećajem vrijednosti da je klijent dobio više od onog što je platio ili uložio. Treba se osjećati posebno, osjećati da je primio pažnju i posvećenost kakvu zaslužuje. Zato paketi usluga postaju sve popularniji i u frizerskim salonima, jer klijentima nude vrijednost, a frizerima priliku za povećanje prihoda. No, da bi implementacija ovih ponuda bila uspješna, potrebno je pažljivo osmisliti strukturu i način njihove primjene i promocije.
1. Što su paketi usluga?
Paket usluga – može biti kombinacija više usluga po povoljnijoj cijeni nego kad se one kupuju pojedinačno. Primjerice, “Pranje, šišanje i frizura” ili “Njega kose i tretman vlasišta” u paketu, po povoljnijoj cijeni, sigurno može motivirati klijenta da isproba i neke dodatne usluge.

2. Prilagodba ciljnoj skupini
Važno je razumjeti potrebe svojih klijenata. Ako imate puno klijenata koji dolaze na određenu frizersku uslugu poput bojanja kose, ponudite paket koji uključuje neki poseban paket usluga za obojanu kosu, poput hranjive njege i posebnog tretmana kose nakon bojanja. Za muške klijente to mogu biti kombinacije usluga šišanja i stiliziranja brade.

3. Jasnoća i transparentnost
Klijenti cijene jednostavnost. Jasno komunicirajte što uključuje pojedini paket te koliko klijent kupnjom takvog paketa može uštediti. Vizualno atraktivni istaknuti paketi u salonu ili objave na društvenim mrežama mogu povećati interes za ponudu vašeg frizerskog salona.

4. Edukacija osoblja
Vaš tim mora razumjeti i vjerovati u pakete koje nudite. Educirajte ih da prezentiraju pakete usluga vašim salonskim klijentima kao priliku za kompletnu njegu i uštedu. Ključ je u iskrenom pristupu klijentima s novim ponudama i jasnim cijenama.
5. Periodične promocije i sezonski paketi
Uvodeći sezonske pakete, poput “Ljetna obnova kose” ili “Zimski tretman za suho vlasište”, održavate ponudu svog salona svježom i privlačnom. Također, važno je istaknuti da ograničene ponude potiču klijente da se odluče brže pa možda ponekad nisu loš smjer i način promocije usluga vašeg salona.

Paketi usluga mogu biti odličan alat za povećanje prodaje i privlačenje novih klijenata. Dobra strategija, jasno komunicirani benefiti te edukacija osoblja koja je ključna za ponudu i prodaju paketa usluga, koraci su koji mogu ponudu vašeg frizerskog salona pretvoriti u smjer uspješnije i profitabilnije strategije.
SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!