Svečana frizura

Fotografije: Merlinka; Unsplash
Promo


Za većinu frizerskih salona koji žele održati svoje poslovanje na vrlo kompetitivnom tržištu frizerskih usluga lojalnost je klijenata od presudne važnosti za uspjeh salonskog poslovanja. Što je veća lojalnost klijenata, veća je i profitabilnost salona, no jednom zadovoljen klijent ne znači nužno i da je lojalan. „Lojalnost je naime vrijednost koju trebate izgraditi u stalnom odnosu sa svojim klijentima, što podrazumijeva konstantno praćenje njihovih potreba, želja, a zatim i njihovo ispunjavanje“, kaže Ivica Pavlačić, dugogodišnji vlasnik frizerskog salona i edukacijskog centra Merlinka. Uz to on na tržištu predstavlja i programsku opremu Ikosoft, inovativnu fiskalnu blagajnu i program za upravljanje frizerskim i kozmetičkim salonima. Ivica Pavlačić za Hairstyle News predstavlja 10 savjeta za povećanje lojalnosti klijenata pomoću kojih možete naći nove i prepoznati svoje vjerne klijente te savjetuje kako napuniti frizerske stolce u manje zauzetim terminima.

Frizerka, Frizerski salon

„Cilj svake promotivne akcije jest privući nove klijente, a one postojeće održati zadovoljnima“, kaže Ivica Pavlačić. Po njegovu mišljenju kod promotivnih akcija trebate postaviti sljedeće ciljeve: održavanje frizerskog salona u mislima klijenata, motiviranje da što češće zakazuju posjete frizerskom salonu te nagrađivanje klijenata za korištenje usluga i kupovinu profesionalnih frizerskih proizvoda. „Ono što stoji iza tih ciljeva želja je i namjera svakog dobrog voditelja poslovanja frizerskog salona da klijentima osigura prekrasno iskustvo, koje će ih toliko oduševiti da će htjeti to podijeliti sa svojim poznanicima, prijateljima, obitelji, te ih uputiti k vama. Izabrane promocijske akcije trebaju biti napravljene tako da se klijenti osjećaju posebno i nagrađivano za svoju lojalnost i korištenje vaših usluga“, kaže Ivica Pavlačić.  

10 savjeta za povećanje lojalnosti klijenata vašim frizerskim salonima


1. Kartice preporuke
Preporuke su za frizerske salone na svim razinama poslovanja dobar način za povećanje prometa. Postojećim klijentima ponudite 20% popusta na ukupnu cijenu usluge prilikom sljedećeg posjeta ako u vaš salon dovedu svog prijatelja. Njemu isto trebate nuditi popust ili darovati neki profesionalni frizerski proizvod (šampon ili regenerator). Količine i ponude mogu varirati, a vi ste ti koji odlučujete. Preporuke su najbolji način povećanja broja klijenata.

2. Popust za prvi posjet salonu
Svakom tko prvi put rezervira termin u vašem salonu ponudite popust od 25% na ukupan iznos usluga. „Neki će klijenti tako isprobati više vaših usluga. Što su klijenti bolje upoznati s ponudom vaših usluga i njihovom kvalitetom, veća je mogućnosti da će izabrati više usluga, a ako su zadovoljni, i vratiti se u vaše salone“, kaže Ivica Pavlačić. 

3. Kupiš jedan, drugi je gratis
Pregovarajte sa svojim dobavljačima i vidite mogu li vam pomoći s ovom promo akcijom. Možda oni žele posebno promovirati neki proizvod. Ta vam promidžba može pomoći riješiti se prevelikih zaliha sa skladišta kao i proizvoda za koje znate da su izvrsni, no, nažalost, ne prodaju se kako biste htjeli. Ponudite svojim klijentima posebnu promo akciju u kojoj za kupovinu jednog dobiju čak dva profesionalna frizerska proizvoda.

4. Kartice s popustom na sljedeću uslugu
Sačuvajte te kartice za posebne klijente ili za novog klijenta. Dajte ih u povodu rođendana, posebnih životnih događanja ili novom klijentu. Možda se ne čini puno, ali klijenti će se osjećati posebno i zapamtiti vaš salon i osoblje.

Frizer i klijentica u frizerskom salonu

5. 10 % popusta za zakazivanje sljedećeg termina
„Odlična je stvar kada klijent iz salona izlazi sa smiješkom na licu, zadovoljan svojim izgledom, ali ponekad to nije dovoljno da bi se osigurao njegov povratak. Osigurajte njegov povratak tako što ćete mu ponuditi 10% popusta ako nakon završene usluge odmah zakaže svoj sljedeći termin“, kaže Ivica Pavlačić.

6. Popust za rođendan
Rođendani su posebni događaji, no ponekad ih previdimo. Zašto klijentu ne priuštiti rođendan za pamćenje? Ponudite klijentu popust, a on će se oduševljen vašom gestom i pažnjom, pohvaliti prijateljima te preporučiti vaš frizerski salon i vas kao frizera.

7. Posebne ponude za dane slabijeg prometa
Odaberite jedan dan kada vam je u salonu najslabiji promet i ponudite besplatne usluge, proizvode ili promocije proizvoda. Podijelite pozivnice klijentima i recite im da mogu sa sobom dovesti još jednu osobu. To je odličan način za povećanje prometa u periodu kad je salon slabo zauzet! Svima onima koji taj dan zakažu sljedeći termin možete dati posebni popust.

8. 20% popusta na dodatne usluge
Kad god vam klijent sjedi na stolcu i kaže da mu se ne žuri, to znači da vam nudi priliku da mu ponudite neke nove usluge. Ponudite mu 20% popusta na dodatnu uslugu koju nije prethodno zakazao. „Klijentima će biti drago da ste im ponudili nešto dodatno za manje novca nego inače, a postoji i velika mogućnost da će te dodatne usluge postati dio njihovih budućih redovitih posjeta vašim frizerskim salonima“, kaže Ivica Pavlačić.

9. Okupljanje lokalnih poduzetnika
Napravite mjesečna društvena okupljanja na koje pozovite lokalne poduzetnike iz susjedstva. To je odličan način da vi i vaše osoblje upoznate nove klijente. Nemojte da odu praznih ruku. Uvijek ponudite neku sitnicu, kupon s popustom za prvi posjet ili barem svoju posjetnicu s kontaktima.

10. Nuđenje besplatnog šišanja ili bojenja prilikom desetog posjeta
Svi volimo kada se naša lojalnost nagradi nekim darom. Svoje redovite klijente možete prilikom njihova 10. posjeta nagraditi besplatnim šišanjem, bojenjem ili nekom drugom dodatnom uslugom za koju znate da će cijeniti.


Merlin X2 fiskalna blagajna i program za upravljanje frizerskim, kozmetičkim i SPA-salonima

„Da biste ove savjete uspješno iskoristili u svom poslovanju, trebate voditi dobru i organiziranu evidenciju/knjigu klijenata. Možete to voditi i u bilježnicama, ali bolja je opcija jednostavan programski sustav praćenja klijenata. On vam omogućuje da pratite broj posjeta svojih klijenata, usluge koje redovito koriste kod vas i njihove zahtjeve i specifičnosti kose. To su sve informacije pomoću kojih možete svojim klijentima nuditi personalizirano iskustvo. To je ono što čini najveću razliku na tržištu – s ovakvim sustavom u salonu imate mogućnost svakom klijentu ponuditi ono što zaista treba i što će cijeniti kod svakog posjeta vašem frizerskom salonu. A za kupovinu ovog sustava možete iskoristiti i trenutne državne poticaje! Programska podrška spada u osnovnu oprema frizerskih i SPA-salona, a s njom mogu poslodavci na mnogo lakši način voditi, a i realizirati brojne poslovne ciljeve“, kaže Ivica Pavlačić.

Upravo zbog želje da sebi, ali i drugim vlasnicima salona, olakša nuđenje personaliziranog iskustva klijentima, Ivica Pavlačić za hrvatsko je tržište preveo i doradio programe tvrtke Ikosoft, koja uspješno posluje u 40 zemalja svijeta. To su specijalizirani programi za salonsko poslovanje, bez kojih poznati svjetski saloni danas više ne mogu poslovati. Korištenje je programa jednostavno, a ovom prilikom izdvajamo Merlin X2 fiskalnu blagajnu i program za upravljanje frizerskim, kozmetičkim i SPA-salonima.

Merlin X2 fiskalna blagajna za frizerski salon namijenjena je naprednom upravljanju frizerskim salonom. Merlin X2 programska oprema temelji se na zadnjoj tehnologiji kako bi vlasniku ili voditelju salona pružila sve funkcije naprednog upravljanja kao što su: marketinške aktivnosti, razno filtriranje klijenta, statistički izvještaji, blagajnički plan, ciljevi zaposlenika, dežurstva, izračun plaća i sl. Program uključuje knjigu narudžbi, mogućnost izdavanja računa, vođenje datoteka klijenata, upravljanje radnim vremenom i povećavanje produktivnosti zaposlenika te mogućnost upravljanja skladištem. Jednom kupljen program, bez mjesečnih pretplata, ostaje u vašem trajnom vlasništvu.


Za više informacija obratite se na:

Ikosoft podrška i prodaja

047/414-520 Ured

098/192-44-44 Ivica Pavlačić

info@ikosoft.com.hr

 

ivica.pavlacic

@merlinkafrizerskisalon

 
Najnovije objave pratite na:

 

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK