Koje je stvari potrebno istaknuti u životopisu? Organiziran, koncizan i relevantan životopis s istaknutim ključnim riječima odličan je marketinški alat koji vam može otvoriti vrata brojnih frizerskih salona, na svim razinama poslovanja. Predstavljamo nekoliko savjeta o tome što čini dobar životopis.


Dobar je životopis sistematičan i uredan.

Dobra osobna prezentacija započinje sistematično uređenim životopisom u kojem su istaknute važne informacije poput vašeg školovanja i postignuća na frizerskim natjecanjima. Istaknite i sva relevantna profesionalna iskustva i edukacije.

Iako je frizerstvo vrlo kreativan posao, više ćete uspjeha imati i veću ćete pažnju vlasnika salona dobiti ako se držite sljedećih pravila za profesionalan izgled životopisa:
Najbolji fontovi: Times New Roman ili Georgia
Veličina fonta: 10–12 (10 za sve informacije, 12 za bitne informacije kao što su vaše ime i prezime, zvanje i dosadašnja iskustva).
Životopisu priložite i svoju fotografiju. Zamislite da ste vi vlasnik salona i da ste primili 150 životopisa koje morate pročitati. Fotografijom ćete dodatno personalizirati svoj životopis i lakše se istaknuti u konkurenciji.

Životopis obavezno isprintajte i osobno ga dostavite u salon. Iskoristite priliku da se ukratko predstavite, a vlasnika salona obavezno upitajte kada se možete vratiti na razgovor za posao.  


Istaknite svoje vrijednosti.

Životopis nije samo odraz vaših postignuća već i vaše osobnosti. Budite samouvjereni kada govorite o svojim postignućima. Jasno istaknite što vas čini jedinstvenim – možda je to vaš stil šišanja, koloristički rad, a možda ste iznimno dobri u komunikaciji s klijentima. Ono što čini dobar životopis vaš je odabir načina isticanja vlastitih kvaliteta. Ako ste u nečemu dobri, nemojte se sramiti to i reći. Pritom pripazite da ne ispadnete arogantni – nemojte samo reći da ste izvrstan kolorist, nego istaknite i edukacije na kojima ste usavršavali svoje vještine bojenja. Životopisu možete dodati i preporuke nekadašnjih poslodavaca.

Redovito ažurirajte svoj životopis i istaknite informacije relevantne za pojedinačnog vlasnika salona.

Vlasnici salona žele zaposlenike s kojima mogu dijeliti svoju viziju poslovanja i profesionalne vrijednosti. Prije nego pošaljete životopis, uzmite si vremena i dobro istražite salon u kojem želite raditi. Dobro se upoznajte s njegovom ponudom usluga i pratite njegove društvene mreže. Svaki salon ima svoju posebnu publiku klijenata, a svaki vlasnik salona traži poseban tip zaposlenika – iskoristite to vrijeme i najprije se zapitajte jeste li prava osoba za određeni posao. Ako mislite da jeste, onda u životopisu istaknite svoje vrijednosti za koje mislite da su važne za određeni posao. Pokažite da ste ambiciozni i da svojim radom želite unaprijediti poslovanje poslodavčeva salona. Traženje posla može biti vrlo iscrpljujuće – zato si uzmite vremena i potrudite se da iz svakog pokušaja izvučete maksimum. To pak možete samo s personaliziranim životopisom, koji izravno odgovara potrebama salona u kojem zaista želite raditi.


Pročitajte i:

NAUČNICI Koje osobine vlasnici frizerskih salona cijene kod naučnika

 

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK