Fotografije: TV 3 Slovenija; Subrina Professional


Jeste li ikad poželjeli da vaši klijenti bolje razumiju koliko je znanja i vještina, ali i vremena potrebno za stvaranje njihovih frizura? Subrina Professional u suradnji je sa slovenskom televizijom TV 3 snimila reality show Zlatni rez (na slovenskom Zlati rez), u kojem slovenski frizeri svaki tjedan rješavaju različite frizerske izazove. Show je namijenjen kako frizerima tako i široj publici koja obožava frizerski svijet. Tom smo prilikom porazgovarali sa Sanjom Karasman, kreativnom direktoricom Subrine Professional i članicom žirija emisije Zlatni rez.

Zašto ste se odlučili za snimanje ovakve emisije?

Vrlo jednostavno – jer smo mislili da je napokon stiglo vrijeme da ovakav jedinstveni show dobije svoje mjesto na televiziji i da se s frizerskim zanatom bolje upozna i šira publika.

Kako ocjenjujete znanje natjecatelja?

Međusobno se po tom pitanju natjecatelji vrlo razlikuju – jedni su dobri u šišanju, a drugi su odlični koloristi ili majstori svečanih frizura. Svaki je izazov dobio novog pobjednika, a do kraja emisije vidjet ćemo tko zaslužuje naziv pobjednika showa.

Vjerujemo da je snimanje showa bilo teško i za vas, strukovni žiri. Što vas je najviše iznenadilo u tom razdoblju?

Znala sam da će biti snimanje vrlo teško i da će od svakog od nas zahtijevati ono najbolje. Raspored snimanja bio je vrlo zahtjevan, ali na to smo bili potpuno spremni jer smo u prvom redu edukatori, koji moraju stalno putovati na različite seminare i znati komunicirati s različitima osobnostima. Meni je dakle najteži dio bilo ocjenjivanje frizerskih radova natjecatelja. Naravno znaš da trebaš biti što stručniji i racionalan, ali ponekad je to bilo zaista teško. Naime frizerska scena u Sloveniji iznimno je mala i više-manje se međusobno poznajemo. Teško je ocjenjivati njihov rad, pogotovo kad nisu najbolje riješili izazov. To me je najviše iznenadilo, mislim da te nitko ne može emotivno pripremiti na to. Ali treba biti profesionalan – svi smo znali u što ulazimo i što je konačni cilj emisije, a to je da izaberemo najboljeg među njima.

Show Zlatni rez prate kako frizeri tako i šira publika, koja na frizerski zanat gleda drugim očima. Kako ste rješavali ovu dilemu – da ste dovoljno stručni, a u isto vrijeme zanimljivi i za najširu publiku?

Na tom smo pitanju radili skoro godinu dana. Zajedno s Borisom Draganom, Rokom Klemenčičem i Rokom Švajgerom pripremili smo izazove, koje smo onda zajedno s produkcijom ekipe televizije prilagodili tako da budu zanimljivi i široj publici. Morali smo prihvatiti mnogo promjena, jer televizija zahtijeva poseban format showa, koji se temelji na brzom tempu snimanja i emocijama natjecatelja i publike. Sve smo izazove vremenski skratili – natjecatelji su tako naprimjer morali ošišati muške klijente u samo 20 minuta! Svi natjecatelji su se dobro odazvali na ovakve zahtjeve izazova, ali je bilo zaista teško. A u show smo pored izazova i natjecatelja uključili i mnoštvo različitih ljudi iz svijeta ljepote i mode – fotografe, modne dizajnere, urednike modnih časopisa i slično. Naime bilo nam je vrlo važno da osoba koja pobijedi poznaje raznovrsnost frizerskog svijeta i da je dobro upoznata s različitim karijernim mogućnostima. Frizer nije samo osoba koja radi u salonu – on je i osoba koja radi na modnim editorijalima, stvara avangardne frizure, sudjeluje na raznim snimanjima i sl., a pri svemu tome surađuje s mnoštvom različitih ljudi.  


 

Kako izgleda show?

Strukovni žiri u sastavu Sanje Karasman, Roka Klemenčiča, Roka Švajgera i Borisa Dragana početkom je 2017. godine odabrao 12 natjecatelja. Svaki tjedan žiri testira frizerske vještine natjecatelja novim frizerskim izazovima iz različitih područja – bojenja, šišanja, spremanja svečanih i avangardnih frizura i stiliziranja muške kose. A posebnost toga showa je i to da frizeri rade na modelima, ne na lutkama, što dodatno testira komunikacijske vještine svih natjecatelja. Konačne frizure frizeri predstavljaju ispred žirija, a njihov je zadatak i da objasne upotrijebljene tehnike i odgovaraju na dodatna pitanja, koja testiraju njihovo frizersko znanje. Svaki tjedan žiri tako proglasi pobjednika izazova, a frizer s najlošijim rezultatom mora napustiti show.  

Pobjednici tjednih izazova dobiju bogate i iznimno praktične nagrade, s kojima mogu usavršavati svoj frizerski zanat, a jedan od 12 natjecatelja postat će pobjednik cijelog showa. Za nagradu će pobjednik dobiti mogućnost da jednu godinu koristi frizerski salon Subrina Professional i upravlja njime, a pritom mjesečno dobiva i frizerske proizvode u vrijednosti od 500 eura. Pobjednik će dobiti i besplatan intenzivni tečaj bojenja i šišanja kose te mogućnost pripreme i fotografiranja vlastite frizerske kolekcije.

Reality show Zlatni rez na redu je svaku subotu navečer u 21 sat, a glavni pobjednik bit će proglašen sredinom 11. mjeseca.

 

Tko se natječe u prvom izdanju slovenskog reality showa Zlatni rez:

Dagmar Kalčič, Prebold
Leja Mlinarič, Novo mesto
Ana Rajar, Novo mesto
Suzana Jankovič, Kamnik
Maša Deželak Pisar, Koroška
Danica Štajer, Škofja Loka
Marko Hriberšek, Velenje
Nives Grlj, Maribor
Nešana Arnaut, Vrhnika
Aljaž Mesec, Vrhnika
Alenka Rožman, Ljubljana
Denis Švab, Sevnica

 

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK