Fotografije: Pexels


Kako ste bili zadovoljni poslovnim uspjehom prošlogodišnjeg prosinca? Jeste li imali puno problema s koordinacijom svojih promocijskih aktivnosti? Jeste li si obećali da ćete ove godine imati više uspjeha? Prošli smo tjedan prikazali kako vam u tome može pomoći dobar marketinški plan. Prikazali smo koje bi usluge i frizerske proizvode trebalo promovirati u prosincu i kako promovirati posebne pogodnosti koje pripremate za prosinac. Ovaj tjedan postavit ćemo 3 pitanja, na koja morate biti u stanju dati dobre odgovore prije nego što započnete s promocijskim aktivnostima u prosincu. 

Pri stvaranju marketinškog plana za prosinac postavite si sljedeća 3 pitanja:

1. Što, kako i kada trebate napraviti u svom marketinškom planu?

Na vama je da svoje ideje, ambicije i poslovne ciljeve realizirate, a to možete samo ako jasno definirate što sve, kako i kada trebate napraviti. Put ka poslovnom cilju sastoji se od puno malih koraka, a uspješnost cilja ovisi o tome koliko ste uspješni u rješavanju svakoga pojedinačnog zadatka. Često se događa da poslovne ideje u salonima propadnu ili ne postižu dovoljan uspjeh zbog nejasno osmišljena marketinškog plana ili nedostatka komunikacije sa zaposlenicima.

Vlasnici salona, zapamtite jednu riječ koja vama i vašem timu može donijeti uspjeh – „delegiranje“.

2. Tko je odgovoran za pojedinačne zadatke?

Vlasnici salona, zapamtite jednu riječ koja vama i vašem timu može donijeti uspjeh – „delegiranje“. Vi ste lider svoga tima i morate znati delegirati poslovne zadatke. Kao vlasnik salona ne morate sami izvršavati sve promocijske aktivnosti. Uključite u to i svoj tim. Nakon što ste osmislili marketinški plan, sjednite sa svojim suradnicima, izložite im svoje poslovne ideje i pitajte za njihovo mišljenje. Neka to bude zajednički plan cijelog tima.

Za dobru sistematičnost tima i uspješno obavljanje zadataka potrebno je da, kao vlasnici salona i voditelji tima, poznajete kvalitete i mane svojih zaposlenika – neki su možda izvrsni u komunikaciji na društvenim mrežama, neki u dekoriranju salona, a neki su vješti u predstavljanju i prodaji frizerskih proizvoda. U skladu s tim organizirajte njihov rad i jasno definirajte dužnosti i rokove izvršavanja zadataka svakoga pojedinačnog člana svoga tima.

3. Koliki je budžet potreban za realizaciju vaših poslovnih ciljeva za prosinac?

Dobar marketinški plan završava s detaljno napravljenim budžetom koji je potreban za realizaciju poslovnih ciljeva. Zapišite u što sve trebate investirati novac – trebate li kupiti nove ukrase? Ili povećati oglašavanje na društvenim mrežama? Kako ćete dodatno nagrađivati rad onih zaposlenika u salonu koji vam pomažu pri realizaciji plana? Precizno definirajte sve troškove. A da biste bili potpuno sigurni, povećajte taj iznos još za 10% – prosinac zna biti nepredvidljiv i bolje je da ste spremni ako se dogodi nešto nepredviđeno. 


Pročitajte i:

PROSINAC U SALONIMA Uspjeh započinje dobrim marketinškim planom [1.dio]

PROSINAC U SALONIMA 3 ideje za povećanje prodaje profesionalnih frizerskih proizvoda u vašim salonima za vrijeme blagdana

PROSINAC U SALONIMA Savjeti za uspješan prosinac

KLIJENTI U FRIZERSKIM SALONIMA 3 razloga zašto se klijenti ne vraćaju u vaše salone

FRIZERSKI SALONI Kako spriječiti otkazivanje termina

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK