Fotografije: Pexels


Jeste li spremni na prosinac? Kako vrijeme darivanja iskoristiti za to da povećate posjećenost vašeg salona u siječnju? U nastavku predstavljamo kako vam pritom mogu pomoći vaši lojalni klijenti na obostrano zadovoljstvo.

Vrijeme blagdana iskoristite za to da se zahvalite svojima lojalnima klijentima! Tako im pokazujete koliko su vam važni i koliko cijenite vaš odnos. Svojim klijentima podarite poseban kupon s popustom, koji mogu koristiti samo u mjesecu siječnju. Ali pritom pazite da jasno pismeno istaknete koji su uvjeti korištenja kupona, za koje usluge i dokad popust vrijedi.

Nekoliko razloga zašto koristiti poklon kupon s popustima:

  • jednostavnost i relativno brzo povećanje broja klijenata u salonu u siječnju;
  • povećanje lojalnosti klijenata;
  • kupone možete koristiti i za to da klijentu predstavite nove usluge, tretmane i proizvode;
  • vrlo je jednostavno pratiti uspjeh akcija u kojima ste koristili kupone. 

Kod davanja popusta jasno istaknite klijentima da im to dajete u znak zahvale za njihovu lojalnost vašem frizerskom salonu. Na taj će način klijenti više cijeniti vaš dar. Pri stvaranju i nuđenju popusta svojim klijentima svakako pazite da ih dajete samo svojim lojalnima klijentima. Na taj ih način ih nagrađujete i motivirate da i dalje ostanu lojalni vašim uslugama, a time, nadamo se, i povećavate promet u salonima u siječnju.


Pročitajte i:

PROSINAC U SALONIMA Uspjeh započinje dobrim marketinškim planom [1.dio]

PROSINAC U SALONIMA 3 ideje za povećanje prodaje profesionalnih frizerskih proizvoda u vašim salonima za vrijeme blagdana

PROSINAC U SALONIMA Savjeti za uspješan prosinac

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK