Naslovna fotografija: Ivana Kaurloto


Jubilarno, 15. izdanje Međunarodnog frizerskog festivala Hairstyle News obećava da će to biti show koji će dugo ostati u pamćenju svojih posjetitelja.

Ovogodišnja ponuda poslovnih seminara na Hairstyle Newsu oduševiti će sve koji želite unaprijediti vaše poslovanje! Na ovom se tipu seminara kroz nekoliko tema prikazuju mogućnosti unaprjeđenja poslovnih sposobnosti, ponude i poslovanja salona, a slijedom toga i profita salona i djelatnika. Dragi frizeri, istaknite se iz gomile i svoj posjet Hairstyle Newsu obilježite i slušanjem poslovnih seminara!

Predstavljamo ponudu poslovnih seminara na 15. izdanju Hairstyle News festivala!


 

GET SOCIAL WITH KEUNE

Poslovno-edukativni seminar s interaktivnim sadržajem

Keune u suradnji s Arbonom – specijaliziranom digitalnom agencijom s velikim iskustvom u planiranju i implementaciji internetskih kampanja – pomoći će vam u porastu vaše online prisutnosti kroz digitalni marketing. Želimo da putem dobro isplaniranih strategija dođete do svojih klijenata i povežete se s njima. Želimo biti partner u izgradnji vašeg posla u online svijetu i kvalitetan partner za uspješno poslovanje, koje će kontinuirano davati vjetar u leđa vašem poslovanju!

Uz tim Arbona-stručnjaka svoja će iskustva s vama podijeliti i vodeći influenceri frizerske industrije u regiji: Antonio Draženović – AD HAIR, HR; Mario Gurabić – FASHION BY MG, BIH i Džimi Zemljič – HAIRMASTER, SLO.

 



USKLAĐIVANJE CIJENA I ISKUSTVA
U FRIZERSKIM SALONIMA

Seminar je namijenjen svima vama koji želite da se vaše vrijeme i frizerske usluge adekvatno i financijski cijene.

U kompetitivnu svijetu frizerske branše uvijek će biti onih koji će nuditi popuste kako bi opstali na tržištu. Kada se to počne događati, potrebne su vam dvije stvari da biste ostali konkurentni. Prva je hrabrost, koja će vam omogućiti da ne slijedite druge na tom nepopularnom putovanju, koje može završiti samo loše.

Druga je pobrinuti se da iskustvo koje klijent ima u vašem salonu odgovara cijeni koju plaća. U svakom poslu postoje različita tržišta. Jednom kada odlučite koje je vaše ciljano tržište, tada cijena neće nikada predstavljati problem – vrijednost je ključna. Vaša će ciljana skupina platiti vašu cijenu ako joj se ono što dobiva isplati – to je ono što čini usklađenost vrijednosti i cijene s doživljenim iskustvom u salonu.

U ovom će seminaru Alan Austin-Smith predstaviti kako postaviti cijene i kontrolirati troškove kako bi bili sigurni da ste profitabilni. Zatim će prikazati kako stvoriti i mjeriti iskustvo klijenta koje odgovara cijeni koju on plaća. Nakraju će vas upoznati s upravljačkim smjernicama (Fantastic Salon Drivers), odnosno s trima mjerilima koja su ključna za vaše poslovanje.

Alan Austin-Smith, The Fantastic Hairdresser Company, London, UK

Autor knjiga Fantastični frizer i Fantastični šef



Dobro došli u Zagreb! Dobro nam došli na Hairstyle News!

 

PRODAJA ULAZNICA
ZA 15. IZDANJE MEĐUNARODNOG FRIZERSKOG FESTIVALA HAIRSTYLE NEWS

 

Informacije o održavanju Festivala možete pratiti na našim društvenim mrežama Facebook i Instagram te na internetskom portalu www.hairstyle-news.hr. Vidimo se u Zagrebu!

Za vaše poslovne kalendare:

HAIRSTYLE NEWS 2018
7. i 8. 4. 2018. – Plaza Event Centar (nekadašnji Hypo Event Centar), Zagreb 

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK