ŠTO ČINI DOBROG ŠEFA - LANDING

Što čini dobrog šefa

Stvoriti uspješan salon zahtjeva mnogo rada, discipline te poslovnog i osobnog usavršavanja svih članova tima. U svom poslu susrećemo s brojnim izazovima na koje često odgovaramo nesigurnim potezima koji umanjuju naš uspjeh.

Godina 2017. će biti godina odvažnih lidera, osoba koje znaju da uspjeh mogu postići samo zajedničkim snagama i koji vjeruju da je svrha komunikacije motiviranje. Vrijeme je da zaboravimo na klasično poimanje „šefovanja“ jer u salone dolaze nove generacije djelatnika i klijenata. Budite promjena koju želite vidjeti u drugima i vodite svoj tim ka postizanju ciljeva zbog kojih ste i ušli u svijet frizerstva.


Za Hairstyle News svoju viziju poslovanja

predstavlja Renata Mikuličin Kurkut, 

vlasnica frizersko-kozmetičkog salona

Renata (Murter).

 

RENATA MIKULIČIN KURKUT

‘Započet ću ovaj tekst jednom starom izrekom: „Ne čini nikome ono što ne želiš sebi.“ Od te izreke polazim i uvijek je se držim. Moja frizerska karijera je započela veoma rano, još kao srednjoškolka iz velike obitelji zaposlila sam se u jednom malom lokalnom frizerskom salonu želeći se što prije poslovno afirmirati. 

Nakon početnog iskustva, otvaram svoj salon koji djeluje već 16 godina. Oduvijek sam htjela biti uzor svom timu jer su i oni zaslužni za moje uspješno poslovanje. Bilo je teško postati šef s 20 godina. Zato sam odlučila da su sve mlade i lijepe djevojke, koje žele raditi frizerski posao, dobro došle u moj salon! Zajedno sa svojim timom gradimo nešto novo, zajedno rastemo, učimo, razvijamo svoje talente. Ja sam davala smjernice rada, ali moj je tim imao pravo sudjelovati u poslovanju te nekoliko zaposlenica sa mnom radi od otvaranja salona.

Najvažniji su mi dobra volja, zadovoljstvo u radu, osmijeh na licu i stalna edukacija kako bismo bili u trendu, a koju rado prenosim i omogućavam mom timu. Svatko ima svoje mjesto u poslovanju salona, dobrom organizacijom gradimo uspješno poslovanje i vjerne klijente, a zadovoljni klijenti su naš najveći uspjeh. Smatram da u salon ljepote klijent treba ući lijep, a izići još ljepši.

Subotom, po završetku radnog vremena, međusobno se uredujemo, razmjenjujemo iskustva, rješavamo probleme i to je naš mali teambuilding.’

Poslovni savjet


Pročitajte i:

Hairstyle News biblioteka

ŠTO ČINI DOBROG ŠEFA Luka i Sanja Čabraja, vlasnici frizerskog salona Dessange

ŠTO ČINI DOBROG ŠEFA Teuta Mesaroš, vlasnica frizerskog salona Teuta

ŠTO ČINI DOBROG ŠEFA Aleksandra Oparov, vlasnica frizerskog salona Alexandra

ŠTO ČINI DOBROG ŠEFA Evelin Benković, vlasnica frizerskog salona Evelin

ŠTO ČINI DOBROG ŠEFA Joško Tafra, vlasnik frizerskih salona Sananda

ŠTO ČINI DOBROG ŠEFA Ivica Pavlačić, vlasnik frizerskog salona Merlinka

ŠTO ČINI DOBROG ŠEFA Ivica Pavlačić, vlasnik frizerskog salona Merlinka

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK