Fotografije: Instagram


Intenzivnije ili jarke boje kose i dalje ostaju veliki trend među klijentima! Klijenti su naime opsjednuti intenzivnim bojama kose koje vide na Instagramu, a pritom prečesto zaborave koliko je rada, truda i novca potrebno uložiti u takvu frizuru. Predstavljamo vam 3 činjenice koje trebate objasniti svojim klijentima kada žele drastičnu promjenu boje svoje kose.

 

1. Za ovakvo bojenje kose treba vam više vremena – u većini slučajeva klijent će trebati zakazati više termina.

Bojenje kose u intenzivnije boje jest proces u kojem je skoro nemoguće da klijenti u samo jednom posjetu dobiju boju kose koju toliko žele. Trajanje i proces bojenja naime ovisi o tipu kose klijenata, o tome imaju li svjetliju ili tamniju kosu, kako je kosa dotad tretirana te o potrebnom izbjeljivanju kose. Klijentima objasnite kako će trebati nekoliko termina za postizanje prave intenzivne boje, a u međuvremenu im možete ponuditi da isprobaju nekoliko drugih, blažih nijansi.


2. Bojenje intenzivnijim bojama za kosu nije jeftino.

Potrebno je izbjeljivanje, šišanje, stiliziranje, a, naravno, trebate stalno paziti i na zdravlje kose. Bojenje intenzivnim bojama naime vrlo je zahtjevan proces, kod kojega si ne smijete dozvoliti ni minimalne pogreške. Riječ je o velikoj transformaciji klijentova izgleda, pa upravo zato trebate temeljito porazgovarati s klijentima o tome jesu li zaista spremni na tu promjenu i jesu li spremni potrošiti toliko vremena i novca.

Best of our 2017 red

A post shared by Not Another Salon (@notanothersalon) on


3. Intenzivne boje ne traju zauvijek!

Objasnite klijentima da intenzivne boje predstavljaju veliku obavezu i da će u prosjeku za 4–8 tjedana opet trebati doći k vama. Objasnite im i kako njegovati takve frizure, a pritom im ponudite i frizerske proizvode s kojima će između tretmana moći sami održavati izgled.

 


Pročitajte i:

Frizeri na Instagramu 

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK