Užurbani tempo u frizerskim salonima i dugi sati ponekad onemogućavaju da pripazimo na ono što je najvažnije, a to je odnos prema svojim klijentima. Istovremeno svi znamo da smo bez klijenata samo osobe sa škarama koje ne mogu uživati u frizerskom zanatu. Zato je iznimno važno da si uzmete 5 minuta i se upoznate s 3 razloga koji vam objašnjavaju zašto se klijenti ne vraćaju u vaše salone.

1. Nedovoljno tehničko znanje.

Samo stalnom edukacijom možemo si osigurati uspjeh u budućnosti. Naime u vrijeme kad sve više klijentica prati najnovije beauty-trendove na internetu u njihovim se očima sve više smanjuje  vrijednost posjeta vašim salonima. Naš je zadatak da pokažemo stručnost u tome što radimo, bilo da se radi o šišanju, bilo bojenju ili stiliziranju kose te da im nudimo kvalitetne savjete za održavanje frizure još dugo nakon posjeta našem salonu. 

2. Loša komunikacija.

Svi poznajemo klijente koji dođu u salone i ne znaju objasniti svoje želje. Upravo zato mi imamo zadatak da od njih dobijemo informacije – u komunikaciji trebamo biti aktivni i klijentima postavljati dobra pitanja. Na nama je da prilagođavamo i individualiziramo stilove svojih klijenata tako da slušamo njihove želje, a pritom kreiramo frizuru u skladu s oblikom njihove glave, osobnog stila i potreba. Ako klijentica želi da joj skratite kosu pored lica, a vi smatrate da to ruši cijelu frizuru, na vama je da pronađete kompromis i zajedno vidite što je najbolje. U suprotnom možete biti sigurni da će klijentica brzo naći frizera koji će poštovati njezine želje i potrebe. 

3. Neprofesionalnost.

Ne kasnite. Vaše kašnjenje u očima klijenta znači znak nepoštovanja prema njegovom vremenu, a tako gubite i njegovu lojalnost frizerskom salonu u kojem radite. Osim toga vaše kašnjenje utječe i na cjelodnevni raspored termina. Isto je tako važno da ste spremni za klijenta – prije nego što vam u salon dođe klijent, uzmite si nekoliko trenutaka vremena i razmislite o njegovim željama. Klijenti naime jako cijene vaše savjete jer im tako uštedite puno vremena razmišljanja u frizerskoj stolici. 


Pročitajte i:

INSPIRACIJA 5 najboljih poslovnih citata Roberta Cromeansa

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK