Fotografije: Shutterstock


Prvi posjet klijentice u vašem salonu može biti stresan kako za nju tako i za vas. Svaka je kosa naime posebna i zahtijeva personaliziranu njegu. Često klijentice, zbog nezadovoljstva s iskustvima kod drugih frizera, dolaze u vaš salon s visokim očekivanjima. Upravo je zato kvalitetna konzultacija s vašom klijenticom od iznimnog značaja. Samo tako možete klijentici ponuditi ono što želi, a pritom i dobro iskoristiti svoje vještine. Po izboru Uredništva predstavljamo 10 pitanja, koja vam mogu olakšati komunikaciju s vašom klijenticom.


Tijekom konzultacije preporučujemo da klijentici prilikom prvoga posjeta postavite sljedeća pitanja:

 

1. Čime se klijentica profesionalno bavi?

2. Ima li klijentica puno društvenih obaveza?

3. Koliko vremena klijentica svako jutro namijeni uređivanju frizure?

4. Misli li klijentica da je stiliziranje njezine svakodnevne frizure zahtjevno?

5. Koristi li klijentica poseban pribor ili frizerske proizvode?

6. Što se klijentici najviše sviđa kod njezine kose?

7. Koliko često klijentica mijenja stil svoje frizure?

8. Je li klijentica ikada bila nezadovoljna uslugom frizera i zašto?

9. Želi li klijentica sačuvati dužinu svoje kose?

10. Ima li klijentica posebne upute za šišanje ili stiliziranje kose koje bi željela da vi kao frizer poštujete?

Pažljivo slušajte odgovore klijentice. Prije negoli započnete sa šišanjem, još jednom ponovite što ste saznali, a pritom naglasite i posebnosti njezina lica i kose. Naime na vama je da uskladite njezine želje s njezinim tjelesnim karakteristikama i zahtjevima njezina života.


Pročitajte i:

INSPIRACIJA 5 stvari koje naučnik treba naučiti na početku svoje karijere

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK