Fotografije: Shutterstock


Otvarate li frizerski salon? Želite li da ime vašeg salona bude prepoznatljivo na tržištu? Dobro izabrano ime salona može vam naime donijeti prednost u konkurenciji s drugim salonima. U Uredništvu smo odlučili predstaviti nekoliko savjeta koji vam mogu pomoći pri odabiru imena salona na koje ćete biti ponosni, a koje će biti blisko i vašima klijentima.


Uzmite si vremena i zapišite što želite postići s imenom salona

Sjednite za stol, uzmite si papir i olovku te provedite neko vrijeme opušteno razmišljajući o imenu svoga salona. Postavite si sljedeće pitanje – što želim postići imenom svog salona? Vaš cilj pritom treba biti lakša prepoznatljivost vašega salona, kao i usluga koje ćete nuditi te cjelokupnog iskustva koje klijenti mogu dobiti u salonu. Na papir zapišite svoje ideje i onda upitajte za mišljenje svoje prijatelje koji nisu iz frizerske struke. Naime tako ćete dobiti dobre povratne informacije o tome kako bi vaše ime zvučalo u glavama potencijalnih klijenata i kakve asocijacije u njima budi ime koje ste izabrali. 

Kratko i slatko!

Svaki vlasnik salona želi da njegovo ime klijentima bude vrlo lako za izgovoriti i zapamtiti. Neka ime vašeg salona bude kratko i vrlo jasno – ako se ljudima mora objašnjavati što ime znači ili kako se ispravno izgovara, znači da ćete se trebati više potruditi kod promocije.

Inspirirajte se lokacijom salona

Zamislite da je vaš salon nova atrakcija u gradu. Po čemu je poznata ulica ili kvart u kojem se nalazi vaš salon? Možda je taj dio grada urbaniji, a to onda znači da možete osmisliti i ime salona koje je neuobičajeno i odražava osobnosti i životni stil stanovnika tog kvarta i posjetitelja koji dolaze njega.

Pripazite na vizualnu privlačnost imena

Prilikom odabira imena frizerskog salona trebate imati na umu i to kako će ono izgledati kao dio logotipa, na različitima promocijskima materijalima i na vašima objavama na društvenim mrežama. Generalno se smatra da ljudi preferiraju imena koja i vizualno izgledaju izbalansirano te sadrže pretežno zaobljena slova.


Pročitajte i:

DRUŠTVENE MREŽE Top 3 savjeta za veći uspjeh vaših Facebook-stranica

KLIJENTI U FRIZERSKIM SALONIMA Što trebate upitati klijente tijekom prvoga posjeta

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK