Fotografije: Asier Romero


U posljednjih nekoliko godina sve više vlasnika frizerskih salona započinje s podučavanjem svojih frizera o važnosti dobre komunikacije između njih i klijenta. Uče nas da postoje dva tipa osobnosti – ekstrovertna i introvertna. Svi poznajemo ekstrovertne osobe – one dođu u salon nasmijane, energične, a spremne su s vama podijeliti i mnogo osobnih priča iz svojih života. Introvertirani su klijenti s druge strane mirniji, a ono što ih čini posebnima jest to da ne vole takozvano ćaskanje u salonima.

Kao što ima različitih klijenata, tako ste i vi, frizeri, različiti – volite li ćaskanje sa svojim klijentima ili mislite da biste ponekad bolje radili u tišini? Je li vam često neugodno zbog izrazito osobnih priča koje klijenti dijele s vama? Teško je naime raditi 8 i više sati, a pritom biti i stalno profesionalan i komunikativan. 

„U prošlosti smo imali klijente koji su znali zamoliti frizere da se fokusiraju na rad i dozvole im da uživaju u tišini.  I kod svojih sam zaposlenika prepoznao da je ponekad i njima teško biti stalno komunikativan te da i oni često uživaju kad rade u tišini”, kaže Shenkar, vlasnik američkoga frizerskog salona Blo/Out, koji se odlučio za ovaj poslovni potez. Naime on je svojim klijentima ponudio posebnu uslugu, nazvanu „Zen-iskustvo“, u kojoj im omogućuje uređivanje frizura u tišini. Naravno, uz ambijentalnu glazbu i zvuk sušila za kosu. Klijent prilikom svoje rezervacije ili dolaska u salon obavijesti frizera o izboru te usluge, a razgovor među njima završava nakon obaveznih konzultacija oko klijentova izbora frizure. Pored radnog mjesta ili odvojenog prostora frizer objesi poseban znak Shhhh, što drugima daje do znanja da im ne smetaju.  


Pročitajte i:

KLIJENTI U FRIZERSKIM SALONIMA 3 razloga zašto se klijenti ne vraćaju u vaše salone

PROSINAC U SALONIMA Uspjeh započinje dobrim marketinškim planom [1.dio]

PROSINAC U SALONIMA 3 ideje za povećanje prodaje profesionalnih frizerskih proizvoda u vašim salonima za vrijeme blagdana

PROSINAC U SALONIMA Savjeti za uspješan prosinac

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK