Fotografije: Unsplash


Kako ste zadovoljni uspjehom svojih Facebook-stranica? Mislite da ste dovoljno uspješni u komunikaciji sa svojim pratiteljima? Po izboru Uredništva Hairstyle News portala predstavljamo 3 savjeta koja vam mogu pomoći pri vođenju vaših Facebook-stranica.


1. Stvorite profesionalnu Facebook-stranicu za svoj salon.

Zamislite da ste klijent koji traži više informacija o vašem salonu na Facebooku. Pojednostavnite mu istraživanje tako što ćete stvoriti profesionalnu Facebook-stranicu posvećenu svom salonu. Izbjegavajte reklamiranja svojih salona preko svojih osobnih profila. Svu pažnju usmjerite prema povećanju poznatosti svojih profesionalnih Facebook-stranica. Tako ćete osigurati da komunikacija između vas i vaših klijenata bude sistematičnija, a sebi ćete osigurate privatnost svojih osobnih profila.

2. Predstavite svoj tim.

Svaki od vaših suradnika ima posebne kvalitete i vještine koje ga čine jedinstvenim. Upravo su zbog njih vaši suradnici! Na Facebooku redovito predstavljajte svoj tim i istaknite ono u čemu su pojedinci najbolji. Možda imate iznimno dobru koloristicu. Na Facebooku predstavite njezinu filozofiju rada, a pritom istaknite i njezine slobodne termine. I ne brinite ako su tekstovi vaših objava ponekad i pomalo dugački – vaši će klijenti cijeniti dobro osmišljene objave u kojima prepoznaju dodatnu vrijednost vaših riječi. 

3. Dijelite „prije i poslije“-fotografije frizura svojih klijentica.

Objavljivanjem „prije i poslije”-fotografije frizura svojih klijenata pokazujete svojim pratiteljima svoje stručno znanje i ekspertizu. U objavama i istaknite tretmane koje ste koristili i stanje kose prije posjeta vašim salonima. Istaknite kako vaš tim rješava problematičnu kosu.


Pročitajte i:

DRUŠTVENE MREŽE Frizerka otkriva istinu iza fotografija drugih

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK