Osnovati uspješan barbershop zahtijeva mnogo rada, discipline te poslovnog i osobnog usavršavanja svih članova tima. U svom se poslu susrećemo s brojnim izazovima, na koje često odgovaramo nesigurnim potezima, koji umanjuju naš uspjeh. O svemu što je potrebno za otvaranje i uspješno poslovanje barbershopa porazgovarali smo sa 6 vlasnika barbershopa. Neka vas njihovi odgovori inspiriraju i motiviraju za poslovno i osobno usavršavanje. 

Marka Šimunovića (Polyboy Barbershop) i Marka Stanzla (Salon) zamolili smo da se prisjete svojih početaka i s nama podijele svoje razloge za otvaranje svojih barbershopova i otkriju nam što su za njih bili najveći izazovi. 


Zašto ste otvorili svoj barbershop? 

M.Š. Barbershop sam otvorio jer sam želio naglasiti i očuvati stari zanat, koji je bio zaboravljen u svijetu. Prepoznavajući tržišnu nišu, htio sam i da se naglasi razlika između frizerskog salona i barbershopa, u kojem muškarci mogu osjetiti nešto novo, a opet tradicionalno, te da im se približi i nešto novo iz svijeta mode. 

M.S. Svoj sam barbershop otvorio jer već dugo osjećam da su muškarci izgubili svoj dnevni boravak, tj. mjesto gdje bi se opustili i doživjeli to posebno iskustvo, kao što je nekoć bilo ustaljeno i predstavljalo je normalan ritual svakom muškarcu. Jednostavno sam osjećao potrebu da muškarcima vratim taj ritual u njihove živote. 

Što su za vas bili glavni izazovi? 

M.Š. Jedan od većih izazova bila je nabava kvalitetnog styling-proizvoda za muškarce, sama organizacija oko otvorenja te, naravno, okupljanje kvalitetnog tima ljudi. Kod otvaranja barbershopa iznimno je važno posvetiti nešto pažnje i atmosferi koju želite stvoriti unutra – kako sam i sam zaljubljenik u starine, jedina je priprema bila prikupiti što više predmeta iz 50-ih i 60-ih godina, a i starijih, kojima sam htio popuniti barbershop i što bolje dočarati to doba, koje i sam živim. 

M.S. Za otvaranje barbershopa pripremao sam se na raznorazne načine iz razloga što je kultura barbershopa kod nas bila na izdisaju. Misao i vizija su mi bile uskladiti izgled i način rada barbershopa i s duhom prošlosti i s današnjim vremenom. Nekoliko godina prije samog otvaranja barbershopa prikupljao sam stare stvari (komode, stare britve i ručne mašinice…) vezane uz barbershopove kod poznanika, prijatelja, na Hreliću, na starim tavanima i samim time sam imao dovoljno materijala, pribora i stvari za pokretanje barbershopa. 

Glavni je izazov za mene bio prodrijeti što dublje u samu bit barbershopa. Upoznavanje svega što mi je bilo nepoznato uz alat i vrstu alata, način, tehnike rada i samu pripremu jer nisam imao puno znanja o tome. Na primjer da bih došao do toga koji je žilet najbolji, isprobao sam čak 13 vrsta žileta dok nisam odabrao jedan ili dva koji mi najbolje odgovaraju. 

Što vas je najviše iznenadilo u ulozi vlasnika barbershopa? 

M.Š. Nakon nekoliko godina u ulozi vlasnika barbershopa mogu reći da me ugodno iznenadilo i iznenađuje me još i danas koliko zapravo muškarci vole voditi brigu o sebi i svom izgledu, zbog čega još i više volim to što radim. 

M.S. Put otvaranja barbershopa bio je izazovan, kreativan, pun iznenađenja, zbunjenosti i oduševljenja u pripremama za otvaranje svoga barbershopa. Iznenadilo me to koliko je interesantno učiti i istraživati meni tada novi aspekt frizerstva. 

Ostale savjete vezane uz poslovanje barbershopa pratite u narednim tjednima na Hairstyle News portalu.

SVIĐA VAM SE ČLANAK?
PREPORUČITE GA PRIJATELJIMA I KOLEGAMA
PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA ILI E-MAILOM!

PREDHODNI ČLANAK
SLJEDEĆI ČLANAK